Niet alle personeelszaken moeten digitaal

Digitalisering. Het lijkt de oplossing om alles sneller en slimmer te doen.
Maar is dat ook wel zo?

Sommige zaken kun je het beste op de ‘oude’ manier doen. Vooral als niet iedereen in je bedrijf tijdens werktijd over een computer of tablet beschikt. En ook, als je niet zonder meer alles wilt digitaliseren.

Het gebruik van pen en papier is nog niet passé. Sterker nog, de zeer succesvolle ondernemer Richard Branson zweert erbij. Hij schrijft altijd alles op wat hij wil onthouden; ideeën, inzichten, namen. En heeft daar een imperium van zeer innovatieve bedrijven mee opgebouwd.

Ook in jouw bedrijf kan een oude manier van werken uitkomst bieden. In deze video een tip met een slimme, goedkope oplossing voor alledaagse personeelszaken.

Wil je alle video’s blijven volgen van de Wereld van Personeel?
Abonneer je dan op ons YouTube kanaal.

 

© de Wereld van Personeel

Deel

Andere interessante blogs

Vorig bericht
Slim contact houden met je zieke medewerker
Volgend bericht
Waarom ‘mijn-deur-staat-altijd-open’ voor personeel niet werkt